pot sa zic ca pentru mine pescuitul a fost un adevarat hobby in copilarie!cel mai mult imi placea sa pescuiesc cu scule artizanale si moca!iar cand veneau paznicii o luam la goana cu sacosa de peste iar cand se linisteau 'apele' reveneam iar !asta se intampla la bunici in vacanta de vara...ce vremuri...
Daca sunt amator fara permis si ma primde filiala prin delta la pescuit ce se intampla ? Am un var in Tulcea si ma gindeam la o vizita . Cu 50-60 lei cumperi doar firul , o lanseta mai bunicica vre-o 6 mil. Mai bine un smart phone de bani astia nu e asa ?
Domne , cata risipa de albastru , spre a ne opri sa TE vedem !
22 martie 2006, 16:15:42 • actualizat 22 martie 2006, 16:22:35 (3 ori)
Cand eram mai mic tin minte ca ma duceam la bunici la tara si atat imi placea sa pescuiesc...incat as fi stat toata ziua pe balta...:D desi mie mi se parea mai mult o joaca:D Cert este ca joaca sau nu reuseam sa prind cate ceva...asa ca seara ma intorceam acasa cu desaga plina
Note: Posts were merged
Cert este ca joaca sau nu reuseam sa prind cate ceva...asa ca seara ma intorceam acasa cu desaga plina
Note: Posts were merged
Cert este ca joaca sau nu reuseam sa prind cate ceva...asa ca seara ma intorceam acasa cu desaga plina
Si mie imi place sa pescuiesc , nu am pescuit de multe ori in viata mea dar imi place..... problema e ca ... prima oara cand am prins un peste.. eram mic , 6-7 ani .. l`au pus parintii mei la gratar....si mi s-a facut mila de el saracu peste... si am plans toata ziua...de atunci ii prind si le dau drumu....dar cred ca nici nu o sa ii mai prind ca si asa mi`e mila de ei ...
Sa pescuiesc? Imi place, imi aduc aminte cand mergeam cu extr3me la pescuit...la tara... avem bunici in acelasi sat... de fiecare dat yo prindem mai multi pesti decat el... nu-i asa exr3me?
Cookie-urile ne ajută să îmbunătățim experiența dvs pe MobileWave. Utilizând acest site vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Pentru mai multe detalii click aici.