Camere Video

2 232 vizualizări
61 răspunsuri
autor subiect #1
mosul
Flower Power
2604 mesaje
din 04/09/2005
15 aprecieri
29 decembrie 2005, 15:47:26
Cand ajungem la punctul la care ne decidem sa achizitionam o camera video, suntem de obicei intr-un mare impas. Care si cu cat?
Publicitate
Publicitate
autor subiect #2
mosul
Flower Power
2604 mesaje
din 04/09/2005
15 aprecieri
29 decembrie 2005, 15:49:57
Inainte de a incepe trebuie sa spunem ca orice camera video este mai buna decat sa nu avem nici o camera video atunci cand vrem sa inregistram cateva imagini. Drept urmare, cand ajungem la punctul la care ne decidem sa achizitionam una, suntem de obicei intr-un mare impas. Care si cu cat?
Plimbarea prin magazine, sortarea preturilor si notarea specificatiilor de pe Internet sunt actiuni foarte comune si destul de simplu de facut. Mai greu este insa interpretarea lor si informarea asupra unor factori care situeaza cu adevarat o camera video deasupra alteia, atat la aspectul pur calitativ, cat si la raportul calitate/pret.
Este foarte important de precizat ca din intreaga lista de caracteristici afisate de producator, de multe ori nici jumatate din aceste informatii nu reprezinta caracteristici valabile la modul real, atunci cand trebuie sa ne decidem asupra unui model. Mare parte din afirmatii anunta facilitati mai putin importante sau tin doar de marketing/publicitate si se bazeaza pe ignoranta cumparatorului de rand, de aceea sunt scrise pe abtibilduri stralucitoare sau pe panouri pline de actori zambind fericiti.
Cel mai des se fac confuzii voite, cateodata chiar pentru a promova un aspect negativ drept unul pozitiv, sau pentru a distrage atentia de la lucrurile esentiale. Aplicarea unei metode practicate de ceva timp in alte tari - si anume de a citi pe Internet cateva prezentari facute de diverse persoane despre acel aparat - a inceput sa nu mai reprezinte o garantie a calitatii : nu stim daca acel "review" nu este scris dinadins la modul laudaros si nu omite "din greseala" anumite aspecte, sau daca nu cumva autorul, desi de buna credinta, a dat o relatare nu foarte relevanta, nefiind decat un simplu pasionat binevoitor si reprezentand si el la randul lui o "victima" a vanzatorilor din magazin sau a campaniilor publicitare, nemaivorbind de "snobismul tehnic" destul de frecvent intalnit, al celor care au impresia ca ceea ce tocmai au achizitonat ei este cel mai bun model posibil sau cea mai buna afacere de pe Pamant.
Lasand la o parte cazul camerelor noi, auzind de la prieteni sau cunostiinte ca undeva pe Internet exista si anunturi ale unor persoane care vor sa scape sau aduc de afara asemenea camere video la preturi aproape de jumatate din pretul de magazin, tentatia de a achizitona o camera "second-hand" (sau "nou-nouta" dar fara garantie), este din ce in ce mai mare. Aici, riscurile unei proaste afaceri cresc considerabil, odata cu sansa ca norocul sa ne surada si sa putem cheltui intr-adevar mai putini bani pe un model chiar mai bun decat cel pe care ni-l permiteam si pe care il pusesem in fruntea listei de camere video gasite in magazin.
#3
IP-XCENTRIC
MW Moderator
5214 mesaje
din 04/07/2005
29 decembrie 2005, 18:19:30
unele au garantii internationale-cele luate oficial din strainatate,asa ca nu tre sa ne facem griji in plus.totusi,asa cum zicea mosul,e bine sa verificam sursa de unde cumparam,nu de alta,dar acelasi produs se gaseste la preturi care difera muult la retaileri si ne ustura la buzunar daca nu cascam ochii.

Acestea fiind zise,am avut ocazia sa ma joc chiar ieri cu o camera sony mini dv,ZO 20x,de toate servo :lol:
Merita toti banii 15-20 milioane.
Daca la aparate foto lumea bajbaie care e mai tare,la aparate video sony e pe departe cel mai tare.sau JVC?who knows.?!!!  :D
autor subiect #4
mosul
Flower Power
2604 mesaje
din 04/09/2005
15 aprecieri
Opera Mini
29 decembrie 2005, 23:12:36
Maine vor fi detalii despre tipuri de camere video , formate video , medii de stocare samd .
#5
Geopsi
MW Addicted
6509 mesaje
din 30/06/2005
-1 aprecieri
Nokia6310
30 decembrie 2005, 08:48:41
Din cate stiu eu,ca sa puteti face un film fluent va trebuie 25fps,rezolutie vga sau 800x600 ca sa poata fi vizionat pe tv si 120-150 kbps ca sa dea senzatia de realitate. Trebuie tinut cont si de memorie pt ca trebuie sa fie incapatoare.
vrei sa faci bani jucadu-te pe net? http://www.anno1777.com/index.php?i=55612
#6
Cint
好人礼服黑色
15174 mesaje
din 05/10/2005
61 aprecieri
30 decembrie 2005, 13:42:47
Unchiul meu si-a luat din Austria acum cateva luni un JVC. E frumos...dar...e inca pe caseta... La ora actuala zic ca cel mai bine e sa iei ceva ce inregistreaza direct pe mediu optic de stocare.Sau altceva...dar nu caseta.. :(
Usually I should post my phone name, PC config here... but IT'S NOT ABOUT THE HARDWARE ANYMORE. May you live in interesting times!
TIME is the greatest gift of all. "Waste" your time wisely.Don't waste your time with someone who doesn't have it to spend it with you
autor subiect #7
mosul
Flower Power
2604 mesaje
din 04/09/2005
15 aprecieri
30 decembrie 2005, 13:50:20
Formate de banda analog-digital.  :D
Camerele video au fost la inceput numai modele analogice. Incetul cu incetul, prezenta digitalului a inceput sa se faca simtita, in tot felul de efecte aplicate pe imagine sau ca o forma aditionala de zoom in plus fata de cel optic. Pana la urma era digitalului s-a extins si la nivelul stocarii al imaginii/sunetului. Sa vedem evolutia pe scurt a acestor formate.
ATENTIE ! Asocierea unei rezolutii (numar de linii) cu un tip de banda nu inseamna ca acest atribut se refera direct la caseta (nu banda in sine da o calitate mai buna inregistrarii, ci aparatul care lucreaza cu un anumit tip de caseta). Cu alte cuvinte corelatia linii-banda este doar relativa si informativa !

La capitolul analogic si in categoria consumer (non-professional home-use) vom enumera in primul rand populara banda VHS ,introdusa in 1976 de JVC ca un format de banda cu 240 linii de rezolutie, foarte rapid asimilat pe piata datorita raportului bun pret/calitate si a casetelor de durata 2, 3 sau chiar 4 ore in SP - Single Play.
Acest format de banda a fost cel mai bine vandut format de stocare video/audio adoptat, fiind prezent si in zilele noastre in casele multor oameni drept cea mai rentabila solutie de a inregistra ceva de pe TV.
Aproape concomitent cu VHS, a aparut ca format echivalent, cunoscutul VHS-C (VHS compact) format destinat camerelor video mai reduse ca dimensiuni, avand tot banda de aprox 12mm ca la VHS, dar pusa intr-o caseta mai mica si de durata mai scurta - 45, 60 min SP.
Aceasta avea avanatajul ca in final dadea posbilitatea vizonarii pe un aparat VHS normal, prin introducerea casetei mici intr-un adaptor de dimensiunile unei casete normale.
Cumva echivalent VHS dar cu 260 de linii de rezolutie, SONY in 1984 introduce formatul Video8, cifra de la sfarsit fiind preluata de la latimea de banda (de 8mm). Casetele sunt astfel mult mai mici ca dimensiune fata de casetele VHS mari si relativ la fel cu VHS-C, find destinate tot camerelor video mici si portabile. Sunt insa ceva mai subtiri (banda VHS fiind de ~12mm), insa de durata pe jumatate fata de un VHS normal si dubla fata de un VHS-C (Video8 exista in variante de 1:00, 1:30 si 2:00 ore SP).
JVC impinge puternic bariera calitatii cand introduce in 1987 formatul S-VHS (Super VHS, 400 de linii de rezolutie, practic acelasi timp de caseta si durata, tot latime de banda VHS ~12mm) si a trebuit sa vina anul 1989 pentru ca SONY sa promoveze si el formatul Hi8 (echivalent S-VHS, 400 de linii de rezolutie).
In cazul Hi8 este vorba de casete cu dimensiuni identice Video8 (deci banda tot de 8mm), dar formatul se impune mult mai bine pe piata, (SONY are si in ziua de azi modele Hi8 la vanzare), decat echivalentul JVC, SVHS-C (Super VHS Compact), format care a avut putine concretizari reale in camerele video de dimensiuni mici (S-VHS mare a avut un succes foarte puternic in domeniul profesional).
In linii mari, formatele analogice populare s-au oprit aici, cand in 1995, apare formatul DV/miniDV (cunoscut si ca DVC) cu latimea de banda de aprox 6mm si avand un echivalent in jur de 500 de linii de rezolutie.
Formatul DV defineste o caseta mai mare ca dimensiune si de durata ceva mai lunga, miniDV devine insa cel mai popular mod de stocare ca format digital destinat camerelor video, fiind vorba de cea mai mica si subtire caseta video, care stocheaza in acelasi timp calitatea cea mai buna, imediat aparand si echivalentul profesional in forma DVCam de la SONY, DVPro de la Panasonic si Digital-S de la JVC.

Pentru compatibilitate cu vechiul format analogic de 8mm si preturi de banda ceva mai reduse, SONY introduce in 1999 si formatul Digital8 identic la caracteristici de stocare digitale cu DV-ul, insa folosind ca suport banda de dimensiune Video8/Hi8. In acest fel da voie noilor camere sa redea casete de 8mm analogice sau sa inregistreze in digital pe banda lor, aparatele fiind dotate cu acelasi compartiment compatibil. In digital (PAL) durata benzii se reduce insa la doua treimi (pe o caseta de 120 min analogica intra acum doar 80 de min).
In anul 2000 apare si standardul digital LP - Long Play in miniDV/Digital8 care asigura aceeasi calitate (spre deosebire de LP analogic unde se sacrifica rezolutie pt un castig de banda/durata) dar foloseste pentru stocare o portiune mai mica de banda, uzand astfel mai puternic mediul de inregistrare si crescand riscul de erori la scriere/citire in timp (asa numitele dropuri - cadre pierdute/ratate care de multe ori nu se manifesta doar printr-un frame neafisat ci si prin blocuri mari de culoare aleatorie care distrug inregistrarea foarte vizibil).
http://www.hi-fi.ro/images/img_art_10.jpg sau
http://www.hi-fi.ro/images/img_art_11.jpg
Desi formatele de banda Digital8 si DV sunt identice ca modalitate de stocare, camerele miniDV sunt de obicei superioare prin senzori, optica si deci calitate finala fata de Digital8, de aici deci clasificarea putin fortzata de inferioritate a unui format fata de altul. Ele ca si banda sunt insa tehnologic indentice, difera doar latimea si bineinteles dimensiunile casetei.
Formatul miniDV imediat a prins foarte puternic si s-a impus, o intreaga gama de firme au inceput sa scoata camere bazate pe acest tip de banda (chiar si JVC pe langa SONY, Panasonic, Canon, Samsung, etc).
Au aparut si formate digitale diferite de clasica banda miniDV/Digital8, cum ar fi camerele video din seria IP-xxx de la Sony care stocheaza direct in format mpeg2 pentru compatibilitate sporita cu suportul DVD, iar de curand au aparut modele de camere video atat de la Sony cat si de la Hitachi care stocheaza direct pe un mini-DVD, vizionabil direct intr-o unitate player DVD stand-alone.
In caz majoritar insa scrierea digitala (0 si 1) se face in continuare pe banda si majoritatea camerelor digitale beneficieaza de export digital printr-un port special si standardizat dupa IEEE1394 (Firewire sau i.Link pt Sony).
Modele fara o asemenea facilitate sunt rare si total nerecomandate, dar e bine sa verificati intotdeauna sa nu cumva sa considerati existenta unei asemenea mufe drept garantata si sa aveti o surpriza, mai ales la camerele vechi. second-hand. Pentru poze, de obicei se foloseste o magistrala de tip USB pentru simplitatea accesarii ei ca drive virtual sub Windows.
Mai tarziu o sa vorbim despre ce alegem , de fapt ce vrem .
autor subiect #8
mosul
Flower Power
2604 mesaje
din 04/09/2005
15 aprecieri
02 ianuarie 2006, 18:20:53
Ce sa alegem - de fapt ce vrem ?
Acum, inainte de a ne decide asupra unui format/model, trebuie acordata putina atentie celui imai important factor in alegerea unei camere video : scopul in care va fi folosita.
Migrarea spre domeniul digital pare cel mai de dorit in orice caz. Deja, multi dintre noi suntem ferm convinsi ca este o grava greseala sa nu achizitionam un model digital de generatie cat mai noua, lasand la o parte restul de detalii mai greu de inteles (pe undeva s-a inradacinat ideea ca digital inseamna neaparat mai bun) Adevarul insa este undeva pe la mijloc si nicidecum atat de absolut in orice caz.
Lasand la o parte ca multi pasionati se plang ca in era digitalului tot mai des un model ulterior are unele caracteristici mai slabe decat predecesorul ("lucrurile pe vremuri erau mai slabe, dar de calitate mai buna"), conditia esentiala stabilirii acestei complicate balante de situatie este chiar imaginarea situatiei in care dorim sa folosim camera.
In tanara noastra familie tocmai ni s-a nascut un copil. Dorim sa il filmam, sa pastram vii amintirile peste ani si ani, cand va creste si va fi curios cum arata cand era mic. Suntem un student pasionat de grafica si editare video, vrem sa ne luam o camera video pentru a putea lucra pe calculator si a invata cat mai multe despre acest domeniu. Sunt un om de afaceri care calatoreste des si are nevoie de o metoda de a arata sefilor mei imagini din locurile unde a fost. Sunt un profesionist in devenire si dorim sa filmam diverse evenimente de la o nunta sau o intrunire, impresionand pe toata lumea cu calitatea muncii noastre.
Indiferent de situatie, daca nu ne permitem cea mai buna si scumpa camera, e bine sa vedem unde e mai usor de facut un compromis. Plusurile si minusurile ei vor fi mult mai usor asimilate in momentul in care ne-am gandit deja cat de mult ne va bucura sau deranja fiecare in parte.
Daca, de exemplu, in primul caz, partea de interactivitate cu calculatorul nu ne intereseaza atat de mult si folosim des camera video in interior la filmarea beblusului, s-ar putea sa avem o surpriza sa aflam ca o camera video analogica poate da performante per total (in situatia noastra) mai bune la acelasi pret fata de o camera de generatie noua, digitala, pe care toata lumea o lauda si o recomanda. Explicatia sta atat in tendinta generala de a se cumpara cel mai ieftin model digital disponibil, dar si in metoda practicata de fabricant (cel care cunoaste tendinta majoritara a pietii), de a scoate intotdeauna un model - inceput de serie - care promoveaza si se lauda cu o tehnologie la care insa s-au facut numeroase compromisuri pentru a se putea atinge un pret cat mai mic.
Cum este posibil ca o camera video digitala sa fie inferioara uneia analogice ? Indiscutabil, la modul general, camerele digitale dau rezultate mai bune, dar de multe ori daca de fapt nu ne permitem cu adevarat o camera digitala, cumparand-o pe "cea mai ieftina" facem o alegere mai proasta decat daca ne-am orienta catre un model analogic situat mai in mijlocul gamei de pret pentru categoria lui, (care mai exista inca pe piata nu din cauza unei erori sau unui stoc ramas nevandut).
Spre deosebire de camerele video analogice, camerele video digitale dupa ce capteaza semnalul video, ii aplica o compresie inainte de a-l stoca definitiv pe caseta.
Digitalul mai are avantajul ca odata trecut fara pierdere de calitate pe un alt mediu digital (HDD,CD,DVD) de pe banda pe care este initial stocat (solutia cu banda fiind adoptata totusi pentru ca este cea mai rentabila) degradarea magnetica dispare si nu mai este un pericol ca in cazul analogic.
Problema este insa ca operatiunea nu este asa simpla cum pare, implica costuri destul de ridicate ca si echipamente, iar tendinta generala este de a lasa materialul digital stocat tot pe banda, deci fara a da credit acestui merit de conservare posibil.
Atunci, daca tot ne luam aparat digital, macar sa ne asiguram ca folosim facilitatile disponibile pe care le-am platit astfel mai scump, nu ? Daca in final, avem tot ce ne trebuie si reusim sa ne familiarizam cu operatia de transfer in calculator, atunci si efectele posibile de filmare (sepia, mozaic, alb-negru etc) nu ar mai trebui sa constituie un factor de interes la alegerea camerei. Efectele aplicate post-filmare sunt mult mai numeroase, spectaculoase si interesante (plus usurinta si randamentul in folosire, daca nu arata bine oricand avem sursa originala numai buna pentru alte incercari, nu pierdem momentul filmat intr-o modalitate kitsch) acesta este si motivul pentru care camerele video serioase nu prea au deloc asemenea efecte.

??? ??? :smokie:
autor subiect #9
mosul
Flower Power
2604 mesaje
din 04/09/2005
15 aprecieri
04 ianuarie 2006, 14:04:26
Sfaturi pentru o camera video second-hand , :lol: .
Pentru cumparatorul care doreste sa-si cumpere o camera second-hand, nu pot ca sa-i dau prea multe sfaturi care sa-l scape de riscuri.
In general camerele video populare sunt facute de firme serioase (Sony, Panasonic, JVC, Sharp etc) si probabilitatea de a se strica usor este relativ scazuta. Se recomanda insa in mod obligatoriu testarea completa, inregistrare/redare (scuzele cu "e sigilata, daca o desfaceti trebuie sa o cumparati ca altcineva nu o mai cumpara dupa aceea" nu trebuie sa va impresioneze).
Un model care a functionat un timp scurt este de preferat unuia sigilat pentru ca sansa unei probleme sau rebut de fabrica exista intotdeauna si cum garantia probabil este peste ocean, o sa va coste mai multi bani sa o obtineti, decat sa cumparati alta camera.
Daca aparatul a fost in schimb folosit, indiferent ce spune laudarosul vanzator, uitati-va la infatisarea lui : verificati locul unde palma vine in contact cu carcasa, daca sunt elemente care tradeaza o utilizare indelungata, afacerea s-ar putea sa nu fie asa profitabila (vopsea sau texte sterse pe carcasa si pe butoane).
Atentie la modelele foarte tentante de camere profesionale (3CCD-uri) ceva mai vechi si ieftin cotate de vanzator, nu va faceti iluzii, au fost camere scumpe de fapt care au functionat foarte mult timp, pana sa-si scoata banii. Nimeni nu cumpara o camera semi-profesionala la un pret mare pentru ca apoi nu o "puna la treaba" la modul serios. Norocul surade mai greu in aceste situatii.
Incercati intotdeauna o derulare mai indelungata si sa observati daca apar probleme de viteza, pentru ca in timp deseori curelusele elastice se largesc si mecanica camerei poate fi afectata. Daca este vorba de o camera digitala, se aplica tot ce am spus mai sus, compartamentul la lumina slaba (interior, seara) este mai important decat orice efecte sau alte afirmatii de marketing pe care le veti auzi referitor la ea (efecte, zoom digital, night-shoot).
Priviti lentila cat se poate de atent : o zgarietura chiar si minuscula poate fi teribil de deranjanta mai tarziu pe orice material filmat cu acea camera.
Mai mult, in blocul optic desi este sigilat ermetic, praful - in cantitati foarte mari la noi in tara - isi face mereu loc prin metode demne de X-Files (cateodata reuseste sa intre desi nu prea este fizic explicabil cum) si se depune pe lentile.
O curatare de acest gen nu se poate face simplu cu o carpa si lichid, ci o asemenea actiune poate costa cateva sute de dolari si se face numai in laboratoare specializate (problema prezenta si in domeniul foto profesional).
Tot atunci cand testati camera uitati-va atent dupa pixeli lipsa pe ecran (ocular sau LCD). Mare atentie sa nu fie mai ales pe senzor, pentru ca acesta este un circuit electric care poate imbatrani si este considerat de unii chiar consumabil in timp.
Din cauza ca acest CCD al camerelor video este un circuit traversat permanent de curent electric care incalzeste elementele componente, cateodata dupa o folosire indelungata pot aparea pixeli inactivi. Fenomenul este destul de des intalnit, motiv pentru care camerele profesionale au circuite de compensare care medieaza zona, dar camerele ieftine pentru amatori, nu.
Testul cel mai simplu este cu foaia alba si apoi cu capacul de obiectiv pus si inregistrat negru pe banda (asta daca respectivul capac nu e semitransparent) sau redat pe un TV sau monitor (de preferat monitor pentru ca pe televizor nu se afiseaza niciodata intreaga portiune captata) si vazut daca exista pixeli cu probleme, ramasi aprinsi etc.
Un alt factor foarte important este standardul video al camerei. Multe dintre ele pot fi aduse direct din SUA sau Japonia si sa fie de fapt NTSC, cand standardul tarii noastre este PAL.
Problema se manifesta doar la compatibilitatea cu un televizor sau video normal din Romania. In domeniul digital, pentru partea de interfata cu calculatorul, NTSC nu reprezinta efectiv o problema, dar conversia fiecarei secvente la final pentru a putea fi afisata pe un TV sau inregistrata pe un video poate costa timp si calitate (numarul de cadre si rezolutia verticala este diferita si trebuie adjustat corespunzator). De obicei, la unele firme (SONY, JVC) seria camerelor video PAL contin un E in coada (de la Europa).
Atentie ca intotdeauna acumulatorii si accesorile la camerele video costa mult. Atat producatorii cat si vanzatorii se bazeaza pe ideea ca cine isi cumpara o camera video poseda venituri substantale si deci isi permite sa plateasca pe un simplu cablu sau alimentator de cateva ori mai mult decat normal.
Tocmai de accea, indiferent ca avem de-a face cu o camera folosita (la care bateria s-ar putea sa fie aproape de sfarsitul vietii) sau un model din magazin, (intotdeauna interesati-va inainte de a alege si de posibilitati sau preturi la alte accesori compatibile), exista lucruri care va pot face la filmare viata mult mai usoara (pe langa acumulatori mai exista blitzuri/lampi, microfoane, lentile pentru un unghi de vedere mai larg sau tele-obiective pentru filmat cu zoom mai puternic, filtre etc). Incercati deci pe cat posibil sa cereti camera second-hand cu toate accesoriile ei, cutia si manualul originale (plus CD cu driveri unde este cazul). O mufa proprietar pentru care nu ati primit un cablu de la bun inceput, poate reprezenta o mare problema mai tarziu.
Un accesoriu recomandat si intotdeauna util este un trepied, accesoriu care este poate singurul bazat pe un sistem de prindere universal, pentru ca in rest multe accesori, casete sau acumulatori sunt in format proprietar, (adica sunt ganditi in asa fel incat sa nu existe alternative in alta parte, la un alt, pret eventual mai mic). Tot foarte recomandat la ocamera video este o geanta buna pentru transportul comod si sigur al camerei.
In final nu ne ramane decat sa va urez succes la cumparaturi si apoi, vacanta/filmare placuta! :lol: .
#10
Geopsi
MW Addicted
6509 mesaje
din 30/06/2005
-1 aprecieri
Symbian
04 ianuarie 2006, 14:13:36
pai si ce date tehnice sunt mai importante?de ce trebuie tinut cont in primu rand?
vrei sa faci bani jucadu-te pe net? http://www.anno1777.com/index.php?i=55612
autor subiect #11
mosul
Flower Power
2604 mesaje
din 04/09/2005
15 aprecieri
04 ianuarie 2006, 14:26:26
Oh ,trebuie ca sa scriu o intreaga biblioteca pentru a putea face o evaluare corecta , eu incerc in termeni generali sa ma fac priceput plus ca trebiue si experienta in domeniu , orcum o sa incerc sa scurtez pe viitor sa nu plictisesc , dar sunt lucruri ce trebuiesc spuse .
Se poate vorbi de conditiile de ilumunare , de densitatea CCD-ului (CD-ul fiind matricea fotosensibila folosita pentru achizitia imaginii) , de rezolutie , de sensibilitatea minima a senzorilor de imagine , daca are sau nu setari manuale ( de preferinta trebuie ca sa aiba cat mai multe setari manuale). de comoditatea utilizarii etc
#12
Geopsi
MW Addicted
6509 mesaje
din 30/06/2005
-1 aprecieri
Symbian
04 ianuarie 2006, 14:51:12
pai da,ccd. Dar am vazv unele cu senzor cmos a caror imagine e mai stra lucitoare decat la ccd. Cate fps tre sa aiba? Io am filmat ieri cu telu la 55fps si un film de peste 6min mi-a fost afisat pe pc in nici 2 min. Ciudat. Are legatura?
vrei sa faci bani jucadu-te pe net? http://www.anno1777.com/index.php?i=55612
autor subiect #13
mosul
Flower Power
2604 mesaje
din 04/09/2005
15 aprecieri
04 ianuarie 2006, 15:04:50
Nu are prea mare legatura o Camera video cu filmarile pe Telefon , aceasta inca este un "moft" , sau mai bine spus o gaselnita a producatorilor de telefoane pentru a-si mari vanzarile - parerea mea , de fapt fotografierea nu are nici o legatura cu filmarile video ( in miscare ), o sa explic mai tarziu , eu spun ca sunt bune si aceste accesorii , asa pentru distractie sau mici filmulete pentru familie , dar daca vrei "filme" adevarate cumpara-ti o camera video , orcum la pret sunt la fel , cat despre cate fps eu ce sa-ti spun seteaza la maxim la telefon , orcum sunt insuficiente pentru o filmare adevarata , insusi formatele video nu permit o calitate foarte buna , desi unele telefoane au inceput sa promita si la acest capitol , dar v-a mai curge apa pe Dunare pana vor ajunge ca sa filmeze cat de cat , iar Camerele video sa nu uiti nu stau pe loc - evolueaza. :lol:
#14
Geopsi
MW Addicted
6509 mesaje
din 30/06/2005
-1 aprecieri
Symbian
04 ianuarie 2006, 15:16:43
o camera video la 20 mil poate fi buna. Sti ce am observat ca 3gp la 200 bps 15fps e mai tare ca avi la qvga 25-30fps 50bps.
vrei sa faci bani jucadu-te pe net? http://www.anno1777.com/index.php?i=55612
Publicitate
Publicitate
autor subiect #15
mosul
Flower Power
2604 mesaje
din 04/09/2005
15 aprecieri
04 ianuarie 2006, 17:04:00
Poti opta si pentru camere mai ieftine , o sa revin cu acest subiect .
Înapoi la Gadgets
cine e aici?
Subiectul a fost creat la .
Hei! Pentru a putea interacționa cu comunitatea Mobilewave trebuie să ai un cont (care e gratuit) și să fii autentificat.
fortnite map
mowned logo
Inițiator acum 19 ani
mosul
Flower Power
Ultimul acum 12 ani
Tiby
MW Addicted
Cauta in topic
Unelte topic
Dacă vă place acest articol trimiteți mai departe!
  • Arăta mai bine înainte.. 28% ⋅ 38
  • E frumos dar nu prea 24% ⋅ 32
  • Laser frate! 49% ⋅ 66
Au votat 136 utilizatori
^
Mobilewave.ro logo
MobileWave.ro 2005-2014
© MW v1.0a PhoeniX
0.047⋅4⋅6
Portalul tău de telefoane mobile!