Port tunneling pt Torrenti...
854 vizualizări
9 răspunsuri
Linkuri topic "Port tunneling pt Torrenti..."
Folosiți aceste formate când vreți să faceți o referire înspre acest topic de pe forum. Click pe un câmp și copiați textul în clipboard.
Topic Link (funcționabil doar în interoriul sitului MobileWave, recomandat în caz de uz intern)
BBCode (URL pentru alte forumuri)

MW Luver
173 mesaje
din 21/04/2008
21 octombrie 2009, 21:51:08
sunt student si stau in camin iar c**** astia au oprit toate porturile mai putin cele de navigare... as vrea sa pot downloada si eu un film, un joc ceva... asa ca as vrea sa fac o conectiune prin SSH problema e ca am gasit pe net dar nu am reusit deloc... daca stie cineva dintre voi faceti un mic tutorial asa mai easy pt toata lumea...

Art Director
6161 mesaje
din 25/08/2005
20 aprecieri
22 octombrie 2009, 00:33:34 • actualizat 22 octombrie 2009, 00:34:02 (1 ori)
Iti trebuie un server ssh sau poti folosi un program platit pentru asta. Sunt mai mult dar am un lapsus in ceea ce priveste numele lor momentan.
Ar trebui sa mearga... dar nu te astepta la viteze mari!
Ar trebui sa mearga... dar nu te astepta la viteze mari!

Admin
2438 mesaje
din 29/07/2008
47 aprecieri

Raspunsul la intrebarea ta : Bluenet,sau Vampix.Vezi ca exista topicuri dedicate pt cele doua.
HP Pavilion G6 # OSX Mavericks + Windows 7
Samsung Galaxy S4 Developer Prototype
Samsung Galaxy S4 Developer Prototype

MW Addicted
8382 mesaje
din 17/04/2007
4 aprecieri
22 octombrie 2009, 01:16:51 • actualizat 22 octombrie 2009, 01:19:50 (1 ori)