RCS&RDS

12 621 vizualizări
670 răspunsuri
chester
MW Addicted
1779 mesaje
din 12/08/2007
7 aprecieri
10 ianuarie 2011, 13:08:41 • actualizat 10 ianuarie 2011, 13:11:20 (1 ori)
daca ai trimis mail pe clienti@rcs-rds.ro astepti mult si bine. pana ajunge la departamentul abilitat sa iti raspunda tie s-ar putea sa mai treaca ceva timp. asta daca se oboseste cineva. de obicei se da raspuns in sesizarea care ti s-a deschis, se inchide, si asteapta sa sune clientul sa fie informat. Dar acum depinde si cum ai formulat mail-ul ala...
Repet, procedurile alora de la satelit pot sa difere putin dar in principiu, ceea ce am spus pana acum e valabil(scuze dar astea sunt procedurile)...

L.E: La fel de bine ai putea fi un clinet caruia i se raspunde in aceeasi zi, dar ma "indoi".
"Asa e barbatii, niste porci"
Mai binele e dusmanul binelui
Oricum nimanui nu-i pasa ce elaborezi tu, da-mi place ca totusi iti dai cu parerea.
Publicitate
Publicitate
cipri2006
MW Addicted
1961 mesaje
din 21/04/2007
6 aprecieri
10 ianuarie 2011, 14:56:54
aici le-am dat email http://www.rcs-rds.ro/asistenta/intra-in-legatura-cu-noi
chester
MW Addicted
1779 mesaje
din 12/08/2007
7 aprecieri
10 ianuarie 2011, 23:40:45
Da. Eu zic mai bine sa suni la 0314004000 si daca nu vrei sa astepti poti sa suni dupa 21:30. Intri direct in legatura cu un operator si te informeaza.
"Asa e barbatii, niste porci"
Mai binele e dusmanul binelui
Oricum nimanui nu-i pasa ce elaborezi tu, da-mi place ca totusi iti dai cu parerea.
edgetwism
sysop:)
1531 mesaje
din 25/06/2005
12 aprecieri
Opera Mini
19 aprilie 2011, 18:00:42
Ce face RDS- ul? Cumpara UPC-ul?
whiteboy
MW Addicted
5940 mesaje
din 01/03/2008
5 aprecieri
19 aprilie 2011, 18:17:32
de dimineata nu merge internetul si telefonul fix nimanui din oras, am sunat deja de 4 ori la ei, si ei de patru ori mi-au raspuns: "imposibil, trebuie sa functioneze!", am fost cu vreo 10 amici la unul din birourile lor si tot acelasi raspuns am primit. nu se poate face ceva cu OPC-ul? nu am de gand sa platesc nici macar o secunda pentru servicii de care nu beneficiez.
info
MW Addicted
4011 mesaje
din 21/07/2006
1 aprecieri
19 aprilie 2011, 19:06:18
Nu e internet garantat, defat e internet garantat la RDS, insa nicidecum la preturi de pana in 50 de lei cat probabil platit voi, asa ca nu aveti ce face.
Nu imi trimiteti mesaje private pe acest forum, sunt banat la cerere!!! Pot fi gasit pe djgsm.info
Blandu
Art Director
6161 mesaje
din 25/08/2005
20 aprecieri
Android 2.2
19 aprilie 2011, 19:35:54
Ati fot 10 acolo si ati plecat cu raspunsul asta? Trebuia sa plecati cu ei in dinti sa le aratati ca este posibil.
E de acceptat o defectiune majora dar sa sutii ca totul e ok nu merge.
Nu am.patit asa ceva pana acum. A picat o data seara dupa o pana de curent dar cand am sunat la ei (dupa ce s-a reglementat problema cu electricitatea) si-au cerut scuze pentru inconveniente. Se arsese nu stiu ce echipament in zona. In cateva ore (vreo 2-3... nu mai stiu) totul a revenit la normal.
VaLy
MW Addicted
1460 mesaje
din 22/11/2006
19 aprilie 2011, 20:19:09
în Cj acum 1/ 2 luni nu a mers cca 48 de ore, eu credeam că routerul iar o ia pe ulei... în fine, am descoperit că este de la RDS; am sunat și mi-au răspuns că sunt probleme și se vor remedia în 24 ore, de atunci nu sunt probleme... poate că acei operatori trebuiau să înregistreze reclamația nu să răspundă cu o așa impertinență.
"a ma simpatiza este o optiune; a ma respecta este o obligatie!"
Blandu
Art Director
6161 mesaje
din 25/08/2005
20 aprecieri
19 aprilie 2011, 21:15:36
Asta este de obicei o mare problema. Dai peste cativa retardati care probabil nici nu verifica problema si te superi pe toata firma. Ar trebui reclamati cei de relatii clienti care au raspuns cu asemenea indolenta mai ales ca au fost prezentate 10 cazuri diferite.
whiteboy
MW Addicted
5940 mesaje
din 01/03/2008
5 aprecieri
20 aprilie 2011, 00:01:36
eram 10 pe putin, in fine, voi suna maine dimineata, sper sa se rezolve, si de acei angajati voi scrie eu la sugestii niste idei...
chester
MW Addicted
1779 mesaje
din 12/08/2007
7 aprecieri
20 aprilie 2011, 12:05:46
Nu stiu din ce oras esti tu white dar in bucuresti nu o sa gasesti persoana care sa iti dea raspunsul asta. verificarile trebuiesc facute, indiferent de situatie.

Blandu, cand spui retardati ar trebui sa te gandesti ca retardatul ala vorbeste cu alti 100 de oameni pe zi. Greselile sunt inevitabile, cele mici le poti trece cu vederea iar cele mai mari, in cazul in care te lovesti de una se poate sanctiona. Dar nu uita ca la relatii cu clientii sunt 100 de persoane din care sunt catva retardati, asa cum ai spus tu, desi nu e corect, dar doar in bucuresti sunt 200.000 de clienti din care iti garantez eu ca 40.000 sunt retardati la modul cel mai sinistru posibil. Nu au cum sa aiba un iq mai mare de 60 din moment ce eu explic o chestie, si dupa, tu imi repeti inca o data aceeasi chestie. Aia sunt retardati, nu ce spui tu.
"Asa e barbatii, niste porci"
Mai binele e dusmanul binelui
Oricum nimanui nu-i pasa ce elaborezi tu, da-mi place ca totusi iti dai cu parerea.
Blandu
Art Director
6161 mesaje
din 25/08/2005
20 aprecieri
20 aprilie 2011, 12:35:24 • actualizat 20 aprilie 2011, 12:36:27 (1 ori)
Hei! Stai un pic! Ma refeream strict la cazuri particulare care tind sa fie generalizate. Categoric nu sunt toti asa dar sa ai peste 10 exemple si sa sustii ca totul e ok este o problema majora.
Am lucrat si eu la casca si pentru relatii clienti si telemarketing. Stiu ce cantitate de stres este dar asta nu inseamna ca trebuie sa afisez indiferenta fata de clienti. Fiecare job are doza lu de stres si daca nu poti sa faci fata schimbi jobul.
Categoric sunt mai multi clienti dusi cu capul dar ma refeream strict la situatia de fata. Sunt ferm convins ca nu este singura.
Daca cel care pateste asta inghite in sec si nu reclama, acei angajati isi vor pastra postul si vor continua sa fie la fel de ignoranti.
Probabil lucrezi sau ai lucrat la casca. Nu m-am referit in general, deci majoritatea persoanelor de la Customer Care nu au de ce sa se simta atinse de ce am spus. Unii chiar merita tot respectul. Totusi orice padure are uscaturile ei si trebuiesc indepartate.
whiteboy
MW Addicted
5940 mesaje
din 01/03/2008
5 aprecieri
20 aprilie 2011, 12:52:56 • actualizat 20 aprilie 2011, 12:53:08 (1 ori)
azi dimineata la ora 9:00 a venit o echipa aici, si si-au cerut scuze, a fost o problema majora. am intrebat si in legatura cu domnisoarele de la ghiseuri si au recomandat acelasi lucru, sa scriem in caietul firmei.
chester
MW Addicted
1779 mesaje
din 12/08/2007
7 aprecieri
20 aprilie 2011, 13:17:59 • actualizat 20 aprilie 2011, 13:18:57 (1 ori)
Dar nici nu am spus asta. Ai dreptate in ce zici. Sunt anumite persoane care nu au ce cauta acolo. Dar din ce observat pe la orange, cosmote,etc gradul de nepasare este infinit mai mare din ce am vazut la rds. Sunt multe variabile pe care tre sa le iei in considerare in lucrul cu oamenii, atat de partea clientului cat si de partea angajatului. Firea umana este facuta in asa fel incat unele zile sunt mai proaste si altele mai bune. Etc, sunt multe de zis, asa cum ziceam. Dar ca sa mai destind atmosfera, ofer o portie de idiotenie:

Operator de service Rcs-Rds se deplasează acasă la client ce reclamase că nu are semnal la cablu TV

Client: “Domnule nu îmi merge decodorul deloc!"
Operator service: "Cum adică nu merge? Nu aveți semnal? Se vede cu pureci? Ce are?"
Client: "Păi nu se vede deloc! Am ecranul negru și atât! "
Operator service: "Haideți să văd. "(verifică televizorul, vverifică decodorul, care nu arăta a avea nimic în regulă)
Operator service: "Hai să îi dăm drumul. Dați-mi telecomanda. "
Client: "Poftim. Până aici am ajuns și eu. Acuma o să vedeți că nu se aprinde. "
(operatorul de service încearcă să aprindă decodorul, dar nu se întâmplă nimic)
Operator service: "Știu exact care este problema. "
Client: "E grav domnule? "
Operator service: "Mă tem că da. "
Client: "Aoleu! Adică va trebui să cmpăr altă telecomandă ? Eu nu dau nici u ban să știți! "
Operator service: "Mai rău de atât. Va trebui să vă luați alți ochelari. Asta este telecomanda de la DVD Player. "
Client: "Asta e culmea domnule! De unde să îmi dau eu seama că asta e telecomanda de la DVD player? Seamănă toate între ele telecomenzile astea! Cum pot eu să îmi dau seama care e telecomanda de la DVD Player? "
Operator service: "După scrisul mare cu DVD Player aflat în mijloc. "
Client: "Adică mă credeți prost? Să zicem că nu aș ști să citesc! "
Operator service: "Atunci după faptul că una are butoane cu cifre pentru posturi și cea de la DVd nu."
Client: "Să zicem că nu văd nici butoanele!"
Operator service: "Cu culorile le aveți? "
Client: "Da. "
Operator service: "Atunci luați în considerare că una e neagră și cealaltă e albă."
"Asa e barbatii, niste porci"
Mai binele e dusmanul binelui
Oricum nimanui nu-i pasa ce elaborezi tu, da-mi place ca totusi iti dai cu parerea.
Publicitate
Publicitate
Blandu
Art Director
6161 mesaje
din 25/08/2005
20 aprecieri
Android 2.2
20 aprilie 2011, 16:19:11
Tare. Din pacate nu este adevarata...
Înapoi la RCS & RDS
cine e aici?
Subiectul a fost creat la .
Hei! Pentru a putea interacționa cu comunitatea Mobilewave trebuie să ai un cont (care e gratuit) și să fii autentificat.
Inițiator acum 18 ani
IP-XCENTRIC
MW Moderator
Ultimul acum 9 ani
cypryan
MW Addicted
Cauta in topic
Unelte topic
Dacă vă place acest articol trimiteți mai departe!
  • Arăta mai bine înainte.. 28% ⋅ 38
  • E frumos dar nu prea 24% ⋅ 32
  • Laser frate! 49% ⋅ 66
Au votat 136 utilizatori
^
Mobilewave.ro logo
MobileWave.ro 2005-2014
© MW v1.0a PhoeniX
0.034⋅4⋅6
Portalul tău de telefoane mobile!