PhotoShop-Creating Dreams

3 268 vizualizări
203 răspunsuri
corilan76
Acces restricționat
232 mesaje
din 21/02/2011
23 martie 2011, 15:06:40
Magic Ball Crystal:-D asa i spune.
Sorry, but i m out of forum !
Publicitate
Publicitate
autor subiect #197
Blandu
Art Director
6160 mesaje
din 25/08/2005
16 aprecieri
Android 2.2
23 martie 2011, 17:58:57
La ce? La poza sau la tehnica? Pune si tu poza respectiva aici ca sa vad despre ce este vorba.
corilan76
Acces restricționat
232 mesaje
din 21/02/2011
23 martie 2011, 18:02:10
http://www.loablog.com/blog/wp-content/uploads/2010/09/crystal-ball.jpg



Doar ca mainile nu erau deschise atat de puternic, si din 'minge' parca ieseau energii.
Sorry, but i m out of forum !
autor subiect #199
Blandu
Art Director
6160 mesaje
din 25/08/2005
16 aprecieri
23 martie 2011, 20:40:24 • actualizat 23 martie 2011, 23:25:01 (1 ori)
Pai asta e relativ usor de facut dar trebuie sa stii destul de bine functiile PS ca sa le poti aplica cand este cazul.

In compozitia de mai sus s-a folosit o fotografie cu mainile in pozitia respectiva (fotografia poate fi realizata de tine sau luata de undeva) si restul sa creat/modificat in PS.
-S-au decupat mainile (in lucrarea de mai sus decupajul (masca) s-ar fi putut realiza mai bine - se vad colturi pe marginile mainii) folosind laso tool sau pen tool (recomand pen tool deoarece este mai flexibil) (se poate folosi si brush-ul pe o masca insotit de shift dar nu cred ca da rezultate foarte bune);
-S-a realizat sfera folosind probabil un shape peste care s-au aplicat efecte (radial gradient, color overlay, outer glow etc) si probabil alte layere cu diferite blending mode-uri si masti (sau clipping masks) pana s-a obtinut rezultatul dorit;
-S-a pozitionat sfera in pozitia dorita si s-au folosit masti pentru a ascunde partea sferei acoperita de degete si "a aduce la iveala" (scuzati constructia) degetele, in cazul in care sfera este pozitionata desupra manilor iar in caz contrar, s-a mascat partea din spate a mainii pentru a fi ascunsa de sfera.
-Motivul de pe background este un "fractal" reazizat cu un program ce genereaza imagini pe baza unor formule mnatematice (Ultra Fractal, Apophysis), imbogatit cu diferite brush-uri (ceva swirls, retro etc). Poate fi realizat folosind si alte metode (brush-uri diferite);
Pe langa elementele astea s-au folosit diferite efecte, blending-uri pentru a face elementele sa para din aceeasi scena.
Pe layer-ul s-a aplicat un drop si un inner shadow in special pentru a ascunde imperfectiunile mastii. Personal cred ca trebuie evitata pe cat se poate tehnica asta. In cazul de fata arata bine in partea de jos unde este normal ca mainile sa fie mai intunecate dar e o greseala fatala in partea de sus unde lumina generata de sfera ar fi acoperit in mod normal orice umbra.
Ai putea crede ca partile mai umbrite din partea de jos a mainilor au fost facute de creatorul acestei compozitii. Personal cred ca poza a fost de la inceput asa deoarece sunt portiuni (locul de articulatie al falangelor proximale cu metacarpienele si falangele in sine) unde pielea este mai luminata, semn ca o lumina mai puternica decat cea generata de sfera (un flash) a batut din fata. Lumina asta ar fi trebuit sa ascunda glow-ul sferei.
Motivul de pe BG este vizibil si pe sfera, cel mai probabil datorita unui blending mode.
Sunt evident mai multe probleme cu compozitia de mai sus, cele mai vizibile planand asupra mastii, luminii, corectiilor de culoare si efectelor.
Ce am spus mai sus nu este o regula. Sunt multiple moduri de a ajunge la acelasi rezultat in PS si practic niciunul nu este gresit atata vreme cat produsul final este ce ti-ai dorit. Diferentele pot aparea la nivel functional - cat de rapida este metoda, cat de flexibil si non-distructiv este modul de lucru, cat de organizat este si cat de incarcata este sursa dar aici intram in detalii ce nu isi au rostul.
In final cred ca trebuie sa se lucreze cat mai non-distructiv si organizat cu putinta. Asta o sa dea un maxim de flexibilitate cand vine vorba de modificari.
Pentru sfera de care pomenei cu "energii" poti folosi diferite brush-uri si efecte pe marginea sferei. Un exemplu ar fi sa duplicu layerul cu sfera (doar sfera cu bg transparent), sa centrezi sfera si sa aplici filters/blur/radial blur - selectezi zoom, ridici sliderul peste 50%, dai best daca este cazul. Acest layer il pozitionezi sub sfera originala si te mai joci cu cateva efecte (glow etc). Asta este doar un exemplu...

Imi e destul de greu sa vorbesc din cap despre asta. Cel mai simplu e sa experimentezi. Asa se ajunge la rezultatele dorite. Nimeni nu deschide PS stiind ce valori o sa dea la un drop shadow sau cate filtre va aplica pe un layer. Asta se experimenteaza in functie de situatia data sau creata. Trebuie totusi sa iti faci o idee despre pasii mari pe care ii vei parcurge a ajunge la rezultat. Nu strica sa ai si cateva "directii de rezerva". Si aici este valabila vorba cu socoteala de acasa si din targ.

In cazul de mai sus cred ca s fi optat sa fac sfera in 3Ds Max deoarece as fi avut un control mai natural asupra luminilor si materialelor. Foarte probabil sa ajung la un rezultat favorabil mai repede decat in PS. Tot o probabilitate ar fi fost sa nu imi iasa cum vreau si sa o fac pana la urma in PS pierzand timp aiurea. Ce vreau sa subliniez este faptul ca nu sunt reguli stricte pentru a ajunge la un anumit rezultat in acest domeniu. Sunt decat reguli de baza. Restul tiune de imaginatie, cunostinte si experienta.

Ca tot am vorbit de sfere, in imaginea de mai jos sfera este facuta si randata in 3DsMax. In rest mare inginerie nu este: efectul de baza este obtinut aplicand un pattern ca fibra de carbon cu color overlay si filter/clouds/generate clouds. Textul are acelasi pattern dar culoarea este diferita si mai are un stoke, glow, inner shadow si gradient. Sfera are un outer glow, peste ea este pus un layer in care am generat lens flare iar in spatele ei, lumina aceea este facuta cu brush-ul prin aplicari repetate si un gausian blur. La final am inegrit un pic marginile si asta a fost.
Rezultatul:
#sharemobile/data/share/8/explore_medicine_tv_wall.jpg

Sper sa iti fie de folos.
smek3rul
MW Addicted
4342 mesaje
din 11/01/2009
60% warn
01 octombrie 2011, 01:10:52
unde pot gasi imagini gen http://www.officialpsds.com/images/thumbs/Dancing-Man-psd46623.png ?:D
autor subiect #201
Blandu
Art Director
6160 mesaje
din 25/08/2005
16 aprecieri
01 octombrie 2011, 01:20:31
Cauta pe forumuri si pe trakere de profil dupa "rendere sau renders" (nu stiu cine a venit cu denumirea asta tampita) si dupa sock-uri de la diferite companii (digital juice, istockphoto etc).
Poti sa le iei si cu bg si sa le decupezi. Nu e mare branza.
smek3rul
MW Addicted
4342 mesaje
din 11/01/2009
60% warn
01 octombrie 2011, 01:27:51
ahm ms blandule. am sa mai revin pe urma sau si acum cum poti face sa tragi niste liniutze colorate gen flacari. de exemplu din piciorul tipului sa se vada niste flacari ceva... ca si cum ar atinge cu piciorul si ar iesi flacari...
autor subiect #203
Blandu
Art Director
6160 mesaje
din 25/08/2005
16 aprecieri
01 octombrie 2011, 01:41:29
Imi e greu sa imi dau seama ce ai tu in cap dar poti practic sa tragi niste liniute si sa folosesti filtre gen motion blur, wind etc si warp ca sa le dai forme mai.fluide si apoi ceva efecte ca sa ajungi la culoarea dorita (poate si ceva blend-uri) sau poti cauta niste imagini cu flacari si folosind masti, warp, efecte si filtre sa ajungi la efectul dorit.
Nu poti sa intrebi pur si simplu asa ceva. Nu poate nimwni sa ghiceasca ce ai tu in cap. Poti sa dai un exemplu sau pur si simplu experimenteaza.
Daca vrei flacari reale nu o sa le gasesti in PS. Poate sa fie ceva plugin dar ma indoiesc sa fie foarte realist. Ori le generezi intr-un program de particule (in cele 3d poti) ori iei imagini cu flacari (sau poti fotografia si tu noaptea, un foc mai mare si depinzand de ce vrei sa obtii ori le faci cu shutter speed mare si ies mai crisp si mai rare ori pe trepied cu shutter speed mic si ies mai luminoase si mai blury. Poti apoi sa le corectezi in PS folosind levels sau curves ca sa ii potrivesti bg la negru absolut si aplicand poza respectiva peste altceva cu screen blending mode iti raman flacarile. Mai departe folosind warp si alte transformari le poti aranja dupa bunul plac.
scorpy0n
MW Addicted
1776 mesaje
din 01/09/2005
19 octombrie 2011, 19:51:54
cine recunoaste acest font? l-am avut cu mult timp in pc, si acum am nevoie de el
http://img202.imageshack.us/img202/4708/captureavp.jpg
Înapoi la Aplicații PC
cine e aici?
Subiectul a fost creat la .
Hei! Pentru a putea interacționa cu comunitatea Mobilewave trebuie să ai un cont (care e gratuit) și să fii autentificat.
Inițiator acum 13 ani
Blandu
Art Director
Ultimul acum 9 ani
scorpy0n
MW Addicted
Cauta in topic
Unelte topic
Dacă vă place acest articol trimiteți mai departe!
  • Arăta mai bine înainte.. 27% ⋅ 35
  • E frumos dar nu prea 24% ⋅ 31
  • Laser frate! 50% ⋅ 65
Au votat 131 utilizatori
^
Mobilewave.ro logo
MobileWave.ro 2005-2014
© MW v1.0a PhoeniX
0.028⋅4⋅6
Portalul tău de telefoane mobile!