15 martie 2010, 16:04:38 • actualizat 15 martie 2010, 16:07:07 (1 ori)
ov1d1u 15-03-2010 10:18:19
Blandu, ma indoiesc ca un TV color nu stie hiperbanda... Tata e depanator radio-tv si au trecut multe televizoare pe la el, si astea color nu au avut probleme cu frecventele. Prin anii 96-98 am avut si eu un TV Alpha, rusesc, si pana si ala stia hiperbanda
Ca sa iti zic eu cum sta treaba: Canalul 1-12 FIF Canalul 21-60 UIF Asta e standardul pt televiziunea terestra si orice tv le are (UIF nu au chiar toate) Pe langa astea mai exista CATV pt canalele 13-20, care nu se folosesc decat pe cablu si unele tv nu le au.
Hmm, dar cat de vechi sunt acele televizoare care prind atat de putine posturi?
Eu iti recomand sa cauti un televizor Daewoo. Noi si acum mai avem un televizor Daewoo cumparat cand eram eu in clasa 1 (adica acum 14 ani) si merge fara probleme. In ceea ce priveste hyperbanda, poti sa stai linistit fiindca prinde toate programele din grila. Orice Daewoo fabricat din 96 pana acum e bun pentru tine.
15 martie 2010, 17:26:56 • actualizat 15 martie 2010, 17:27:35 (1 ori)
Asa e si am mai aflat de la tipul cu NEI-ul (care incerca sa ma convinga ca pe hiperbanda nu se regasesc dacat cateva canale) ca hiperbanda se refera la o extindere de la canalele 20 pana la 26 sau ceva de genul. C hestia e ca RDS are canale si in intervalul asta si destul de importante. Nu pot da detalii amanuntite acum.
In plus, din ce am citit pe ceva forumuri de specialitate, decat sa iei un crt nou mai bine optezi pentru unul SH din perioada '94-'98 (sunt care au intervalul complet de banda) deoarece sunt foarte bine facute si foarte fiabile. Avand in vedere ca piata actuala este orientata catre LCD-uri (si derivate), crt-urile de acum sunt facute in proportie de 99% pe vapor si sunt cat se poate de proaste. Se mai recomanda crt-uri cu frecventa de 100Hz sau chiar mai mare.
15 martie 2010, 17:27:17 • actualizat 15 martie 2010, 17:27:48 (1 ori)