Bataie de joc Orange Romania

29 570 vizualizări
1 059 răspunsuri
Cint
好人礼服黑色
15174 mesaje
din 05/10/2005
61 aprecieri
13 august 2008, 00:01:11
din senin nu mai am semnal pe abonament :wallbesh: :censored: :wallbesh: :censored: :wallbesh:
nu e telefonul...am pus acum simul de prepay in s730,am pus abonamentul in s200 la fel face...

cauta in prostie reteaua,pre payul merge foarte bine :down:

vreau si eu adresa de reclamatii Orange ,nu servicii de date sau alte alea...
Usually I should post my phone name, PC config here... but IT'S NOT ABOUT THE HARDWARE ANYMORE. May you live in interesting times!
TIME is the greatest gift of all. "Waste" your time wisely.Don't waste your time with someone who doesn't have it to spend it with you
Publicitate
Publicitate
Charisteas
MW Addicted
899 mesaje
din 15/07/2005
13 august 2008, 00:14:20
Am trecut si eu prin situatia ta, mi-au schimbat simul si s-a rezolvat.
EviL
MW Moderator
3089 mesaje
din 25/11/2005
181 aprecieri
13 august 2008, 00:17:04
eu eram odata la facultate ... si imi aduc aminte ca toate prepay-urile erau fara semnal (aproape toti colegi mei nu aveau semnal la prepay) iar eu si cei care mai aveam abonament nu am avut nici o problema ... probabil fac ceva modificari la retea in zona ta
.................................
ABSENT NEMOTIVAT !!!
Adevarul se afla dincolo de noi ...
JokerBoy
MW Addicted
4952 mesaje
din 21/07/2005
22 aprecieri
13 august 2008, 00:18:42
si eu am patit`o ..

mai naspa a fost ca am stat o ora la coada la orange shop ca sa`mi schimbe cartela sim :wallbesh:
Cint
好人礼服黑色
15174 mesaje
din 05/10/2005
61 aprecieri
13 august 2008, 00:33:47
pai da ,dar daca faceau modificari la retea trebuia sa nu mearga nici prepay,ori ala merge bine in ambele telefoane :hmm:

deja am schimbat simul anul asta ,prin primavara parca. daca imi cer bani pentru sim nou ii :censored:

oricum...tot vreau adresa aia de mail. asteptam un telefon important pe numarul ala si acum daca e sa sune... :wallbesh: :wallbesh: :wallbesh:
Usually I should post my phone name, PC config here... but IT'S NOT ABOUT THE HARDWARE ANYMORE. May you live in interesting times!
TIME is the greatest gift of all. "Waste" your time wisely.Don't waste your time with someone who doesn't have it to spend it with you
voxxx
MW Addicted
2144 mesaje
din 31/03/2006
5 aprecieri
NokiaE50-1
13 august 2008, 00:38:26
nu stiu daca intra la "bataie de joc" ,mie asa mi se pare.Azi mi-au suspendat abonamentul pentru ca nu am platit o parte din bani de pe factura care o sa mi se emita pe 2 luna viitoare(septembrie)...cik am cost suplimentar prea mare, am abonamentul de 2 ani.....au dreptul sa faca asta?..eu nu am vazut in contract asa ceva...
eric
MW Veteran
616 mesaje
din 16/10/2005
13 august 2008, 14:36:51
@voxxx au voie. simie mi-l blocasera o data pt ca aveam facturi de 30 lei/luna in medie (deh, nu depaseam abonamentul) si a trebuit o luna sa sun international de vreo 70 dolari, asa ca ...hopaaa!!! dar ma sunasera inainte sa mi-l blocheze si mi-au dat ragaz pana doua zi, asa ca a fost totul ok. in plus, scrie in contract ca orange isi rezerva dreptul sa ceara plata in avans  ;)

@cint sigur ai sim-ul defect. daca nu este zgariat sau rupt si s-a stricat asa, din senin, este gratuita inlocuirea.
winners never quit, quitters never win
virusONwap
Acces restricționat
1228 mesaje
din 16/10/2005
83% warn
SonyEricssonK770i
13 august 2008, 21:17:30 • actualizat 13 august 2008, 21:25:33 (1 ori)
smekerul 13-08-2008 11:27:15
bataie de joc orange .... Baneaza accesul catre siteuri in prostie nu m.ar mira daca ar bana accesul catre mw. :censored:
Nu vei avea placerea asta nici odata. :)) de unde crezi tu ca afla iei despre bugurile lor?
MW este o sursa foarte importanta pt iei. ;-) ps: una din cele mai importante. ;-)
Cint 13-08-2008 00:01:11
din senin nu mai am semnal pe abonament :wallbesh: :censored: :wallbesh: :censored: :wallbesh:
nu e telefonul...am pus acum simul de prepay in s730,am pus abonamentul in s200 la fel face..
Mie mai nou mi se restarteaza tel din senin lol. Si eu am patit exact la fel acum doua saptamini...la.m schimbat. Cudat pt ca simul era impecabil, nu aveam cum sa
Il demagnetizez etc... :wow: infine! In astfel de cazuri schimbarea este gratuita.

Note: Posts were merged
[img]http://mobilewave.ro/forum/thumbs/photos/535_375.gif[/img]SCRIS DE PE MARTE  :D
Diu
MW Addicted
4446 mesaje
din 04/09/2005
1 aprecieri
21 august 2008, 20:35:14
Azi am trecut si eu printr-o chestie aiurea cu portocala. Din pacete s-au mai intamplat si aceste chestii devin tot mai dese.

Toata treaba e ca am 2 abonamente. Acum vreo 2 luni am pierdut un telefon impreuna cu abonamentul si am suspendat ulterior acel numar temporar pana imi cumpar un alt telefon, defapt mai degraba "pana cand 'oi avea nevoie de doua numere". De maine incolo voi avea nevoie si de acel numar asa ca am trecut pana la orange shop (Satu Mare) sa iau cartela cu acel numar. Ii spun unei tipe de la casa daca imi poate da sim aici, ii explic cum sta treaba, ok, incepe procedura, buletin, n-am, va dau permis de conducere, ma intreaba de sim-ul vechi ii raspund "pai cum sa-l am daca mi-a fost furat". Intre timp se mai baga in fata mea cativa cartelari pentru coduri de reincarcare, ii serveste si pe ei, alta cu informatii despre optiuni de mesaje. Pana la urma primesc o foaie sa semnez, o semnez, primesc un sim, il bag in buzunar, Ok, mersi, ceau. Si am plecat.
Ajung acasa, am nevoie sa dau un telefon, ma uit la telefon vad ca nu am semnal (pe celalalt numar, care era activ). wtf? Restart. La fel. Ma intreb daca iar a cazut semnalul de la orange in SM.. Hai sa vad, pe celalalt numar cum face, bag sim-ul in nokia, este semnal sau nu? Este. O fi o problema cu spv-ul ??? Hai sa bag proaspatul sim in spv. Este semnal. Ce naiba au facut astia de la orange? Intr-un final ma gandesc sa vad cate minute am pe abonamentul care mi-a fost suspendat. Exact atatea cate trebuia sa am pe cel care a fost activ. Mi-am dat seama ca practic tipa mi-a facut o schimbare de sim-uri. Mi-a inlocuit sim-ul la abonamentul activ.
Sun la 411, acolo una imi explica ca neaparat trebuie sa merg la orange shop daca vreau sa fac ca totul sa mearga bine, adica ambele cartele. Caldura, dar nevoie mare, merg!
Ajung acolo, aceeasi tipa (blonda, ah!) statea la casa. Ii explic ce s-a intamplat, ce a facut si se uita in nustiuce si isi da seama, ah, da... Nu imi zice absolut nimic si dupa imi da iar o hartie sa o semnez, o citesc si de data asta era clar ca face ce trebuie. Imi da cartela.
Ma gandesc eu...asa nu trebuie sa isi ceara scuze, ca totusi a facut o greseala si a trebuit sa imi pierd aiurea timp? Nu-i zic de asta in schimb ii zic: bun, si pentru schimbarile astea de sim-uri cine va plati? ea: pai nu veti plati ca aveti vechime. eu: pai deja am facut o inlocuire de sim luna trecuta ca era sim-ul stricat si atunci a trebuit sa platesc! ea: pai acum nu veti plati ca nu dvs ati stricat sim-ul. ??? eu: pai si tu in raport scrii ca ai gresit tu? ea: pai va fi gratuita schimbarea ce te agiti.. era vadit iritata ca ii cer explicatii pentru greseala, cu care va plati buzunarul meu.
Totul mi-a spuso pe un ton foarte flegmatic, ironic si nici nu si-a cerut scuze.
Toata treaba e in felul urmator. in octombrie 2007 mi-am cumparat un sim+, in iulie am hotarat sa renunt ca avea buguri. A trebuit sa platesc inlocuirea de sim pe factura august 2008, desi acum nu am schimbat sim+ ci am facut un downgrade. Ai o schimbare de sim gratuita pe an, restul se taxeaza cu 7 euro (ea zicea 5). Toata tampenia asta de la orange ma face sa platesc sim-uri in valoare totala de 21 euro (dupa calculele celei de la shop 15).
Cine imi va plati? Dar pentru oboseala? Transport? Timp?

Voi scrie un mail si celor de la info @ orange si daca nu se rezolva sunt hotarat sa merg mai departe. (chiar imi doresc ca si cei de la mailuri sa imi raspunda in doi peri doar ca sa am destule date). Mai am un an jumate de abonament cu ei la care vreau sa renunt. Nu stiu pe ce sa ma mut, dar orange e de tot rahatul mai nou!

Serviciul de relatii cu clienti lasa MUUULT de dorit, si la fel au inceput si serviciile.

Ca o precizare, tot ce semnezi se face in doua copii, nu? Ei bine, tipa asta nu mi-a facut si mie copii. S-or fi schimbat legile. Nu am insistat. Am un portofoliu suficient ca sa o scot de acolo.

Chiar mi se parea pana nu demult Orange Shop Satu Mare a fi peste standardul Orange dar se pare ca au dat-o-n bara cu angajata de azi.
Cint
好人礼服黑色
15174 mesaje
din 05/10/2005
61 aprecieri
21 august 2008, 20:49:45 • actualizat 21 august 2008, 20:51:27 (1 ori)
eu cand nu mi-a mers simul (cititi mai jos) m-am dus si mi l-a schimbat fara sa platesc nimic, cu toate ca si eu schimbasem simul cu vreo 2-3 habar n-am cat luni ,dar tot anul asta. mai exact cand am trecut la htc s730 si am vrut o cartela 3g (aia veche cica avea pe naiba... ) .

ar trebui sa faca serviciile astea prin posta pe banii lor. si mie mi-e din ce in ce mai lene sa dau prin orange shop...

numai pentru gestul de a iesi din casa pentru ei cand afara sunt peste 40 grade ar trebui sa ma astepte cu o sticla de cico' la rece  :P


@cazul de mai jos : presimt ca o sa primesti ca raspuns la mail ceva gen "va multumim ca ne-ati anuntat situatia ,o sa cercetam. daca mai aveti ceva de comentat ne gasiti la... "  :D
Usually I should post my phone name, PC config here... but IT'S NOT ABOUT THE HARDWARE ANYMORE. May you live in interesting times!
TIME is the greatest gift of all. "Waste" your time wisely.Don't waste your time with someone who doesn't have it to spend it with you
Diu
MW Addicted
4446 mesaje
din 04/09/2005
1 aprecieri
21 august 2008, 20:54:52
eu cand nu mi-a mers simul (cititi mai jos) m-am dus si mi l-a schimbat fara sa platesc nimic, cu toate ca si eu schimbasem simul cu vreo 2-3 habar n-am cat luni ,dar tot anul asta. mai exact cand am trecut la htc s730 si am vrut o cartela 3g (aia veche cica avea pe naiba... ) .
Eh, eu am platit si cand am inlocuit sim+ pe una normala. Desi pe sim+ iar am platit bani, a trebuit sa le inapoiez cartela (desi aveam pe ea ceva poze, ufff, ca am uitat de ele).
Acum 2 luni voi tot plati inlocuiri de cartele. Sunt satul de orange!
EviL
MW Moderator
3089 mesaje
din 25/11/2005
181 aprecieri
21 august 2008, 20:59:14
Cint 21-08-2008 20:49:45
@cazul de mai jos : presimt ca o sa primesti ca raspuns la mail ceva gen "va multumim ca ne-ati anuntat situatia ,o sa cercetam. daca mai aveti ceva de comentat ne gasiti la... "  :D
stie @cint ce stie  :D
.................................
ABSENT NEMOTIVAT !!!
Adevarul se afla dincolo de noi ...
Cint
好人礼服黑色
15174 mesaje
din 05/10/2005
61 aprecieri
21 august 2008, 21:00:38 • actualizat 21 august 2008, 21:03:30 (1 ori)
acum sincer la ce salarii au aia prin orange shop (nu phone-expertii) nici nu te poti astepta la profesionalism din partea lor... d-aia si atitudinea de sictir creata la din ce in ce mai multe 'shopuri' .


tare faza aia cu "ce te agiti" :lol: iti da exact nivelul de profesionalism al functionarei  :D

@evil : de-a lungul timpului ,exact genul asta de mesaje am tot primit ca reply la tot ce le-am raportat. cred ca au cate un model de mail de reply pentru fiecare problema : cartelari ; ciorditori la factura ; care trimit mailuri ca nu au ce face ; reclamanti servicii date... and so on  :P :lol:
Usually I should post my phone name, PC config here... but IT'S NOT ABOUT THE HARDWARE ANYMORE. May you live in interesting times!
TIME is the greatest gift of all. "Waste" your time wisely.Don't waste your time with someone who doesn't have it to spend it with you
Charisteas
MW Addicted
899 mesaje
din 15/07/2005
21 august 2008, 22:06:49
Daca cei de la ghiseu va raspund flegmatic, ironic sau ceva de genul cereti sa vorbiti cu responsabilul de shop sau cu cineva din conducere, atitudinea lor se va schimba imediat. Aici nu ma refer doar la orange ci la orice alta firma, noi toti (clientii), nu suntem bataia lor de joc.
Pana nu demult eram si eu mai moale, lasam dupa ei... asa pici de fraier, acum gata, trebuie sa iti iei inima in dinti si sa zici: Chemati va rog seful!
Aratati-le ce inseamna vorba Clientul nostru, stapanul nostru.
Publicitate
Publicitate
deleteduser2
MW Addicted
2803 mesaje
din 20/08/2005
22 august 2008, 08:28:26 • actualizat 22 august 2008, 08:30:20 (1 ori)
Mai fratilor, partea cu inlocuirea sim-ului si platit pentru asta, sta in felul urmator: Toti clientii posesori de abonamente, dar clienti "simpli" daca pot sa spun asa, au dreptul la o inlocuire gratuita de sim in decursul unui an. Clientii Silver si Gold pot face oricate inlocuiri ale cartelei sim absolut gratuit in decursul aceluiasi an. De asemenea clientii Silver si Gold pot sa-si modifice numarul de telefon in mod gratuit, sau sa aleaga un numar de telefon perferential in mod gratuit. De aceea unii dintre dvs platesc inlocuire sim-ului si altii nu! Prin inlocuire de sim se intelege schimbarea acestuia in momentul in care nu se pot efectua sau primi apeluri de voce sau date, nu asa vrea X sau Y sa-si schimbe sim-ul fara niciun motiv.
Înapoi la Orange
cine e aici?
Subiectul a fost creat la .
Hei! Pentru a putea interacționa cu comunitatea Mobilewave trebuie să ai un cont (care e gratuit) și să fii autentificat.
fortnite map
mowned logo
Inițiator acum 18 ani
vladza
Începător
Ultimul acum 9 luni
audculori
MW Addicted
Cauta in topic
Unelte topic
Dacă vă place acest articol trimiteți mai departe!
  • Arăta mai bine înainte.. 28% ⋅ 39
  • E frumos dar nu prea 23% ⋅ 32
  • Laser frate! 48% ⋅ 66
Au votat 137 utilizatori
^
Mobilewave.ro logo
MobileWave.ro 2005-2014
© MW v1.0a PhoeniX
0.040⋅4⋅6
Portalul tău de telefoane mobile!