
'Buna ziua. Am si eu o problema. Ma numesc xxxxxxxx, am nr. de tel. Orange xxxxxxxxxx. De cateva zile, doresc sa apelez 444, Serviciul Clienti, mai exact sa vorbesc cu un consultant Orange. Dupa apasarea tastei "0", apelul mi se intrerupe brusc. Inlocuiesc SIM-ul din telefon cu altul (am mai multe numere Orange) si, surpriza, suna si pot vorbi cu un consultant. Acelasi lucru e posibil si cu alt SIM. Vreau sa stiu de ce mi s-a blocat accesul catre consulantii Orange de pe numarul mentionat mai sus. Nu am sunat pentru a ma distra sau folosind obsenitati. Probabil pentru ca am sunat de nenumarate ori la Serv. Clienti, pentru a pune in discutie problema imposibilitatii apelarii cu STELUTA (*) ? Probabl, Orange Romania a fost deranjat ca am indraznit sa fac aceasta reclamatie, probabil trebuia sa ma chinui fara folos sa apelez cu aceasta steluta si sa ma prefac ca totul e OK. Sunt dezamagit sa aflu ca aceasta este atitudinea fata de clientul Orange, care nu are voie sa fie nemultumit, dar nici nu are voie sa nu plateasca serviciile, in acest caz INEXISTENTE. Daca va intreb cand se va rezolva problema apelarii cu steluta, imi veti spune ca in curs de cateva zile, acest raspuns il primesc de aproape o luna. Probabil daca sunam la Serv. Clienti pentru a-mi activa o noua obtiune, si nu a face o reclamatie, mai mult ca sigur nu mi se bloca accesul catre operatori.
Sincer, nu cred ca veti face ceva in acest sens vreodata, pentru ca NU VA PASA de problemele clientilor Orange, ci doar sa atrageti cat mai multi "clienti", care sa fie DOAR multumiti.
Nu am mai intampinat asa ceva la nici un operator de telefonie mobila din Romania si nici nu cred a voi mai intampina vreodata.'