Tuning Profesional

7 171 vizualizări
197 răspunsuri
#61
Asasin
MW Addicted
1055 mesaje
din 12/11/2005
28 iunie 2006, 13:07:15
Bogdane ai masina tunata :hmm: baga o poza sa o vedem si noi  :D
Publicitate
Publicitate
autor subiect #62
AdysorTL
MW Veteran
551 mesaje
din 30/12/2005
1 aprecieri
SonyEricssonK500i
28 iunie 2006, 13:23:06
Hai bogdane pls pune poze cumasina ta pls! Astept pozele!:-D
#63
bogdan_wrc
MW Veteran
648 mesaje
din 03/07/2005
28 iunie 2006, 13:42:28
pai deocamdata e in lucru. are softul chipului gata si tre sa imi soseasca din germania si il montez sapt asta, si jantele cele noi sambata imi vin. am comandat si ceva gume, dar nu sunt multumit... asa ca pt poze tre sa mai asteptati. oricum nu e ceva extrem ca nu imi plac alea show-cars. o las destul de normal la exterior, in schimb se va umbla la motor. si tinuta de drum..suspensie..arcuri..etc.
uite..daca vedeti semnatura mea.. o sa va arat poze dupa ce va intalnirea... pt cei cu PC si pasionati de tuning..vedeti si pe 4tuning.ro.
#64
Asasin
MW Addicted
1055 mesaje
din 12/11/2005
28 iunie 2006, 14:57:35
dar poti pune si cu ea in faza de proict  :D
#65
bogdan_wrc
MW Veteran
648 mesaje
din 03/07/2005
28 iunie 2006, 15:50:47
va tin inn suspans..pana sapt viitoare! :)
autor subiect #66
AdysorTL
MW Veteran
551 mesaje
din 30/12/2005
1 aprecieri
SonyEricssonK500i
28 iunie 2006, 16:02:07
Hai las-o moarta! Nu ne dai nici o poza cu ea! Pls...iti place sa fii rugat?
#67
bogdan_wrc
MW Veteran
648 mesaje
din 03/07/2005
Windows CE
28 iunie 2006, 16:41:20
aveti rabdare! nu are rost sa pun acum! imi vad dusmanii masina si o zgarie! nu e vb ca ma las rugat, dar deocamdata nu am decat o poza de cand am cumparat_o! sapt viitoare pun! sunt destule mai frumoase ca a mea!
autor subiect #68
AdysorTL
MW Veteran
551 mesaje
din 30/12/2005
1 aprecieri
SonyEricssonK500i
29 iunie 2006, 03:09:36
Bine!:-D
#69
gab29
MW Addicted
867 mesaje
din 31/03/2006
29 iunie 2006, 03:13:48
Poate sunt offtopic, scuze, tot ce stiti de Peugeot 206 va rog!
#70
adioperator
MW Addicted
2253 mesaje
din 26/07/2005
Windows CE
29 iunie 2006, 07:13:14
206 e o masina foarte potrivita pentru o doamna/domnisoara cu o usoara tenta sportiva dar nici unui bărbat nu-i sta rău.
#71
bogdan_wrc
MW Veteran
648 mesaje
din 03/07/2005
29 iunie 2006, 08:07:20
motorul 2.0 HDi e unul dintre cele mai reusite diesleuri de pe piata. pe de alta parte, a apaut modelul 207, dar s eva produce in paralel si 206. are un pret bun, si la SH nu pierzi mult la revanzare. dau, daca te gandesti sa il iei SH, multe sunt bine intretinute, altele mai putin, depinde fata care ll-a intretinut. revenind la ON TOPIC, este o masina cu posibile tente de tuning, dar nu arata rau nici standard.
autor subiect #72
AdysorTL
MW Veteran
551 mesaje
din 30/12/2005
1 aprecieri
29 iunie 2006, 18:52:21
totul despre audi Q7





La SIAB Audi va prezenta un autoturism care marcheaza un superlativ în dezvoltarea segmentului Sport Utility Vehicle (SUV): Audi Q7.
Masina combina în maniera suverana sportivitatea si versatilitatea, tehnologia de ultima generatie si luxul automobilelor din clasa premium.
Pe sosea, masina exceleaza prin performante si o dinamica specifice unui model sport. În regim off-road, Q7 redefineste standardele segmentului.
Un autoturism care nu-si ascunde calitatile si a carui tehnica confirma aceste asteptari. Audi Q7 - SUV-ul performant produs de creatorii conceptului quattro.

Audi Q7 stabileste noi tendinte în design-ul SUV.
Dinamismul caracteristic marcii din Ingolstadt se reflecta prin linia marcanta a acoperisului si prin raportul deosebit intre suprafata superioara a caroseriei si linia ingusta a geamurilor laterale.
Linia dinamica a zonei frontale si haionul puternic terminat cu o inclinare accentuata a montantului D sugereaza silueta unui coupé.
Caracteristice filosofiei Audi sunt si linia "umerilor" si linia dinamica care definesc sectiunea laterala.
Un efect deosebit se poate crea si prin vopsirea optionala a caroseriei in doua nuante diferite.
Sunt disponibile 11 culori de baza, iar trei dintre acestea sunt rezervate exclusiv pentru Q7.

Cu o lungime de 5.086 milimetri si un ampatament de 3.002 milimetri (latime: 1.983 mm/ înaltime: 1.737 mm), Q7 preia conducerea în concursul modelelor SUV.
Ocupantii masinii beneficiaza de un confort unic si si de noua dimensiune atinsa de versatilitatea autovehiculului: sunt posibile nu mai putin de 28 de configuratii ale scaunelor si portbagajului.

Pana la sapte pasageri gasesc loc pe cele trei rânduri de scaune.
In randul al doilea scaunele sunt reglabile individual in lungime; astfel pasagerii pot obtine cel mai mare spatiu in zona picioarelor din aceast segment.
La nevoie, cele doua rânduri de banchete din spate pot fi pliate pentru a creste capacitatea de încarcare a portbagajului, care poate ajunge la un volum de 2.035 litri, fara ca scaunele sa fie scoase.

Daca este folosit in configuratia cu cinci locuri, Q7 dispune de un portbagaj cu un volum de 775 litri - cel mai mare din clasa aceasta de vehicule!

La lansarea pe piata a modelului, cumparatorii Audi Q7 vor avea de ales între doua motoare puternice.
Pe de o parte, noul FSI, cu opt cilindri în V si o capacitate de 4,2 litri, propulsor cu injectie directa pe benzina ce dezvolta 350 cai-putere si atinge un cuplu maxim de 440 Newton-metri.

Fanii diesel au la dispozitie un motor 3.0 TDI, cu sase cilindri, ce ofera cea mai noua generatie a sistemului de injectie common rail, ce foloseste injectoare piezo în linie.
Toate acestea duc la performante mai mult decât interesante: o putere de 233 CP si un cuplu motor ce ajunge la 500 Nm, un rafinament deosebit si un consum economic.

La ambele versiuni de motorizare, puterea este transmisa prin intermediul unei cutii de viteze Tiptronic cu sase trepte.

Este de la sine inteles ca Audi Q7 este echipat in dotare standard cu tractiunea integrala permanenta - quattro. Indiferent ca se ruleaza pe sosele sau pe trasee off-road, diferentialul central Torsen transfera puterea la toate cele patru roti; astfel se atinge tractiunea maxima si o stabilitate laterala, calitati necesare pentru o dinamica si o securitate optime.
Ultimii 25 de ani au fost marcati de conceptul - quattro, care a fost evidentiat atât de cele peste doua milioane de masini Audi comercializate, cât si de multitudinea de victorii obtinute pe circuite si în raliuri.

Audi Q7 dispune de cea mai noua generatie a diferentialului Torsen, care distribuie tractiunea în raport 40:60 (fata/ spate).
Gratie distributiei uniforme a sarcinii pe axe, soferul beneficiaza de o mai buna agilitate a masinii si o mai mare precizie a directiei.

Sasiul noului Audi Q7 cu numeroase elemente din aluminiu - de exemplu, suspensiile independente cu brat dublu fata / spate - exceleaza prin calitatile deosebite.
Arcurile elicoidale din otel si amortizoare cu tubulatura dubla sunt concepute pentru un stil de sofat sportiv si pentru un confort superior, chiar si în regim off-road.

În dotarea standard, Q7 dispune de jante pe 18 toli, din aliaj usor, si de anvelope cu dimensiunea 235/60 (pentru motorizare V8: 255/55).
Optional, toate modelele Audi Q7 pot fi echipate si cu jante de 19, respectiv 20 toli.

De asemenea, la cerere este disponibila si suspensia adaptabila pneumatic. Combinatia dintre sistemul pneumatic si cel de control electronic al amortizarii reprezinta, fara doar si poate, o sinteza perfecta a manevrabilitatii si a confortului. Sistemul de stabilizare a miscarii dinamice reduce la minimum inertia caroseriei în jurul axei longitudinale.

Garda la sol variabila - începe de la 180 milimetri si ajunge la 240 milimetri în modul Lift - astfel Audi Q7 poate ataca si suprafetele cele mai accidentate.
În regim off-road, cu o garda la sol de 205 mm si un reglaj corespunzator al amortizoarelor Q7 permite abordarea unui stil de sofat cross-country.
Un aspect semnificativ al comforului il reprezinta si posibilitatea de coborare a portbagajului pentru a permite o incarcare mai usoara a obiectelor grele.

Echipamentele de înalta tehnologie domina nu doar aspectul dinamic la modelului Audi Q7.
Masina este echipata, în dotare standard, cu sistemul de informare multimedia MMI - foarte apreciat la modelele A8 si A6, care poate fi extins în doua etape pentru a include o varietate de functii suplimentare.

La bordul performantului SUV exista câteva echipamente inovatoare destinate asistarii sofatului, introduse în premiera în productia de serie si disponibile la cerere: de exemplu, tehnologia radar Audi de asistare laterala pentru manevre de schimbare a benzilor si sistemul avansat de parcare cu ghidare optica/ acustica si camera de luat vederi în spate.
ESP include numeroase functii, una dintre acestea fiind asistarea la coborârea pantelor.
Un mod special, destinat zonelor off-road, optimizeaza performantele frânei si ale tractiunii pe suprafete alunecoase.
Sistemul de stabilizare a tractiunii reduce riscul unor situatii limita si al unor frânari bruste.

Comenzile pentru Audi Q7 vor începe de la 1 octombrie 2005.
Primele livrari vor fi facute în primul trimestru al anului viitor.
Pretul de baza, în Romania, pentru versiunea cu motorizare 3.0 TDI este de aproximativ 48.900 euro.
#73
bogdan_wrc
MW Veteran
648 mesaje
din 03/07/2005
30 iunie 2006, 08:43:02
pai pana la urma aici e topic de tuning sau de masini stock? ca am mai vazut un topic "motoare si cai putere" parca ??
#74
Asasin
MW Addicted
1055 mesaje
din 12/11/2005
30 iunie 2006, 12:07:21
uita-ti niste masini tunate  :D
http://img46.imageshack.us/img46/5365/funnycartunned8pc.jpg
http://img117.imageshack.us/img117/7451/caseysmartcar6ir.jpg
http://img162.imageshack.us/img162/4145/funnycar011pv.jpg
http://img46.imageshack.us/img46/416/pieceofjunkvehiclecrappymachin.jpg
:roll:
Publicitate
Publicitate
#75
bogdan_wrc
MW Veteran
648 mesaje
din 03/07/2005
04 iulie 2006, 08:35:16
tanananaaaaa... am venit.. intre timp s-au inmultiti caii putere..au aparut jante OZ Titan pe 16", gume DUNLOP SPORT 01 pe 205/55 ... urmeaza suspensie WEITEC sau KONI -35mm, sau de VTM, arcuri, bara stabilizatoare fata pe amortizoare si un eleron mic. poze am facut cateva, dar nu se vad bine, ca motorola meu e in concediu'.
p: ziceti un site unde pot uploada cu telef poza si o pun si aici!
Înapoi la Free zone
cine e aici?
Subiectul a fost creat la .
Hei! Pentru a putea interacționa cu comunitatea Mobilewave trebuie să ai un cont (care e gratuit) și să fii autentificat.
Inițiator acum 15 ani
AdysorTL
MW Veteran
Ultimul acum 9 ani
AdysorTL
MW Veteran
Cauta in topic
Unelte topic
Dacă vă place acest articol trimiteți mai departe!
  • Arăta mai bine înainte.. 27% ⋅ 35
  • E frumos dar nu prea 24% ⋅ 31
  • Laser frate! 50% ⋅ 65
Au votat 131 utilizatori
^
Mobilewave.ro logo
MobileWave.ro 2005-2014
© MW v1.0a PhoeniX
0.025⋅4⋅6
Portalul tău de telefoane mobile!