PhysX by nVidia

750 vizualizări
Editat 17 august 2008, 19:53:04 Scris de Cint la 17 august 2008, 19:04:13
/data/files/oldpubfiles/news/physXnvidia.jpg

Nu cu multa vreme in urma pe piata placilor grafice 3D a aparut compania Ageia.A creat multe valuri aducand procesarea 'fizica' a texturilor in jocuri. Ce inseamna asta? Inainte cand aruncai ceva in aer (explozie) intr-un joc vedeai tot felul de efecte speciale, e drept, frumos colorate, dar fara nicio legatura cu felul real in care aceasta explozie ar putea avea loc.In cele din urma Nvidia a cumparat Ageia cu 30 milioane USD si au pus noii angajati sa implementeze API-ul Ageia PhysX in placile Nvidia ,compatibile CUDA (reprezinta tehnologia de procesare generala cu ajutorul GPU-urilor nVidia).
     

Tot felul de idei au aparut insa cea mai interesanta este ca cei cu placi Nvidia seria 8 sau mai noi ,care sunt compatibile CUDA pot acum sa se bucure de PhysX, fara a mai fi nevoiti sa instaleze o placa dedicata PhysX.

Recent lansat Radeon HD 4870 X2 ,a ajuns in momentul de fata aproape cea mai performanta placa video pentru consumatorul de rand, insa nu se bucura de PhysX, cu toate ca este mai performanta ca putere de procesare.amane de vazut cum AMD ATi va raspunde la aceasta noua provocare.

Diferenta se vede:

-fara PhysX
/data/files/oldpubfiles/fara_physx.jpg

-cu PhysX
/data/files/oldpubfiles/cuPhysx.jpg
S-ar putea sa te intereseze
0
117 vizualizări
nVidia Quadro CX
21 octombrie 2008, 18:26:12 ⋅ știre scrisă de chester
0
49 vizualizări
Samsung a dat in judecata Nvidia
12 noiembrie 2014, 22:36:00 ⋅ știre scrisă de RazvanN
Comentarii articol 1
18 august 2008, 23:39:59 • actualizat 18 august 2008, 23:41:01
MikeMeyers
E adevarat, diferenta se vede, numai ca "se vede" si la fps-uri care scad din momentul activarii tehnologiei PhysX.

AMD/ATI au deja un raspuns la aceasta tehnologie si anume integrarea/suportul pentru elementele de fizica bazate pe engine-ul Havok (cam cel mai raspandit engine fizic in jocuri).

Diferenta intre cele doua abordari e urmatoarea: nVidia - PhysX ofera un surplus de realism combinat cu o scadere de FPS-uri in timp ce AMD/ATI ofera aceeasi calitate a fizicii din joc insa FPS-uri mai bune decat in mod normal datorita suportului integrat pentru Havok. La urma urmei ai de ales intre viteza si calitate ceea ce ramane la latitudinea fiecaruia functie de necesitati si de platforma pe care o detine...
Știrea a fost scrisă în .
Hei! Pentru a putea interacționa cu comunitatea Mobilewave trebuie să ai un cont (care e gratuit) și să fii autentificat.
  • Arăta mai bine înainte.. 26% ⋅ 34
  • E frumos dar nu prea 24% ⋅ 31
  • Laser frate! 50% ⋅ 65
Au votat 130 utilizatori
^
Mobilewave.ro logo
MobileWave.ro 2005-2014
© MW v1.0a PhoeniX
0.015⋅5⋅6
Portalul tău de telefoane mobile!