Nu o va putea inscrie in circulatie ca 125 cmc, degeaba notar si alte povesti. Daca seria nu corespunde, salutare RAR. Nu o va putea inscrie nici ca 49cmc. Pica la verificare. Seria motocicletei ce e stantat e ca nr. personal de pe buletin, adica introdusa in baza de date arata tot ce stie acel scuter.
O clipa, am luat sus ochelarii. Grecesti naibii, am vazut gresiti Pai in cazul acesta daca exista toate actele, adica: cartea originala Contract de cumparare Grecia Contract de cumparare de la prorrietarul provizoriu, de ce nu? inscriere+RaR etc.,anul trecut a costat ptr.un scuter de 50cmc in jur de 500lei. Restul ce am scris e valabil
15 septembrie 2011, 08:51:02 • actualizat 15 septembrie 2011, 09:00:15 (1 ori)
Dupa cum am spus, se poate inscrie si ca 50 cc, insa nu tocmai legal, nu stiu cum se procedeaza, dar sunt persoane care se ocupa cu asta. Iar scuterele si motocicletele nu platesc taxa de drum, rovineta, taxa de poluare si altele. RAR-ul costa intre 300-500 lei (tarifele difera mult de la un sediu RAR la altul), iar inmatricularea cu totul ajunge pe la 250-300 ron (asig 6 luni, placuta numar, impozit administratia financiara, taxa talon, tradus acte). Daca vrei intai si numere rosii (pentru a te deplasa cu motoreta pana o inscrii) mai scoti vreo 90 lei. Circul de 3 ani cu motoreta si sunt familiarizat cu legislatia si tot ce tine de domeniu. Recent mi-am mai luat un motor (Yamaha Majesty 250) pe care trebuie sa-l inmatriculez, ocazie cu care am aflat ca au mai bagat astia o "noutate": la inscriere iti trebuie si o adeverinta cum ca nu datorezi TVA la stat. Pentru cine doreste sa-si ia motor sh de-afara, costurile sunt cam astea: -70-100 € radierea de la fostul proprietar (daca nu o achita el) -150-200€ - de adus in tara pe platforma sau in microbuz -150-180€- inmatricularea in Ro (RAR, politie, asig 6 luni).
26 septembrie 2011, 01:02:50 • actualizat 26 septembrie 2011, 01:06:36 (2 ori)
Pentru @razvanpop: Yamaha Majesty 250, model 2003, transmisie automata (maxi-scuter), putere 15KW, motor 4T pe carburatie, racire cu lichid, v max 140kmh, biloc, jante 12", optional ABS. E un scuteron mare si destul de greu, extrem de confortabil, atitudine buna la drum, stabil. Este spatios atat pentru pilot cat si pentru pasager, iar spatiul de stocare generos (in portbagajul de sub sa incap 2 casti integrale). Consumul e destul de redus (aprox 1 L la 27 km parcursi) iar la drum lung e o placere sa-l pilotezi; si pentru oras e super, insa numai dupa ce te obisnuiesti cu felul cum vireaza- fiind un scuteron cu greutate mare intre cele doua roti si in partea frontala, la viteze mici intampini o oarecare rezistenta din partea coarnelor cand virezi stanga-dreapta. Pentru oras am preferat mereu maxi scuterele in locul motoarelor cu schimbator de viteze, acestea din urma sunt destul de obositoare si iti murdaresti/strici incaltarile cand tragi schimbatorul sus (nu ai mereu cheful si ocazia sa iei incaltarile moto).
asa arata al meu, doar ca acum e putin zgariat pe partea dreapta de la un contact cu pamantul
"in '45 când am venit după front, ai mei erau la seceră pe câmp și, venit acasă din nou, parcă ziceai că zboară, așa veneau de la camp când au aflat că am venit eu acasă." [img]http://mowned.com/sig/m3gatron.smart.jpg[/img]
Sa-l conduci sanatos ! Eu raman la scuter clasic, cu set de 80, fuge destul de bine si ma strecor mai bine decat cu un maxiscuter prin Bucuresti. La drum lung insa trebuie sa iau masina, adevarat.
Alecs 26-09-2011 02:02:50
Pentru @razvanpop: Yamaha Majesty 250, model 2003, transmisie automata (maxi-scuter), putere 15KW, motor 4T pe carburatie, racire cu lichid, v max 140kmh, biloc, jante 12", optional ABS. E un scuteron mare si destul de greu, extrem de confortabil, ......
26 septembrie 2011, 14:48:52 • actualizat 26 septembrie 2011, 14:50:04 (2 ori)
Mersi! Am facut drumuri lungi si cu motoreta (de 2 ani merg pe un Scarabeo 125), cel mai mult 400 km intr-o zi... insa la sfarsitul zilei te dor spatele si ceafa (daca mergi cu viteza ai rezistenta mare la inaintare in zona capului si pieptului). Masina e sfanta la distante lungi, doar ca te costa mai mult combustibilul (motoreta imi consuma cu 40% mai putin decat masina, mai ales in oras). Cu motorul e misto sa mergi pe trasee lungi daca esti cu grupul.
Cookie-urile ne ajută să îmbunătățim experiența dvs pe MobileWave. Utilizând acest site vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Pentru mai multe detalii click aici.
Pentru detalii legate de procesarea datelor cu caracter personal (GDPR) vedeti regulametul site & forum.